عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

بازی چهار نفره ای که هیگواین،دیماریا،مسی و آگرو شکل داده بودند،باعث شد که ارژانتین یک پیروزی راحت و مقتدرانه را در مقابل اکوادور بدست آورد.این 4ستاره درجشنواره گل4-0 تیمشان، در استادیوم بوئنوس ایرس که
جزء ورزشگاه هایی که برای جام جهانی 2014،در نظر گرفته شده است ،سهم داشتند.شاگردان آلخاندرو برتریشان را در خارج از خانه نشان دادند.در 19دقیقه اول،پاسکاری بین مسی و دی ماریا؛توپ را به جلوی پای سرخیو آگرو رساند که او نیز با شوتی مستقیم؛بازی را 1-0 کرد.گل دوم حاصل عملکرد هیگواین روی پاس عرضی مسی بود.اما خیلی زود،هیگواین پاس گل اورا پس داد و با قراردادن او درموقعیت گلزنی،باعث گلزنی او شد.گل چهارم نیز با همکاری مسی و سوسا به دیماریا رسید ،تا اوهم در فهرست گلزنان این بازی قرار بگیرد.
لئو مسی شادی بعد از گلش را با چپاندن توپ در زیر پیراهنش ابراز کرد!تا گمانه زنی ها درباره اینکه نامزدش از او دارای بچه است، قوت بگیرد.چیزی کهستاره بارسا هنوز تمایلی به آشکار کردنش ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 106965
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -